fbpx

Koronavirus: 8 načinov, kako se spopasti s stresom in strahom!

Že nekaj mesecev poslušamo o novem koronavirusu, kako hitro se širi in, da je ljudje tudi za tem virusom umirajo. To je vsekakor grozno in marsikaterega izmed nas to še posebej prestraši. Najprej pomislimo na ljubljene osebe in nase, kako se zaščititi in biti varen pred koronavirusom. Pa veste, da čeprav skrbimo za svoje zdravje, se zadržujemo doma in upoštevamo vsa pravila, ki so nam dana, vseeno v podzavesti trpi naša duša? Saj ve, da se po svetu dogaja nekaj groznega, kar ne želimo nikomur. Kako se torej spopasti s stresom in strahom, ki ga povzroča koronavirus?

Kako se spopasti s s stresom in strahom?

Večina ve, da prevelike skrbi in bremena človeka le “uničujejo”, iz njih črpajo energijo in jih delajo v srcu prazne. Kar pa je dobro vedeti, da, če so naše skrbi prevelike, se prične krhati tudi naše zdravje. Tako čustveno/duševno, kot tudi telesno. Da bi se temu izognili, se moramo naučiti redno sproščati in tudi v težkih situacijah ostati zbran ter miren. Tako se bomo zaščitili tudi duhovno, duševno in pa telesno. Saj, kadar je naša duša, misli in duševno zdravje obremenjeno, upade naš imunski sistem. Tako nastrada naše telesno zdravje. Preverite kako se je najbolje sprostiti, kaj je dobro početi in čemu se izogibati, da bi ostali duševno zdravi.

      • Meditacija/sproščanje.

Meditacija je ena izmed najučinkovitejših metod sproščanja. S tem ne umirimo le naših misli, temveč tudi svojo dušo in telo. Pričnemo se zavedati, kaj je zares v naših življenjih potrebno in pomembno v tem trenutku. Z meditacijo ostanemo lažje zbrani in, kadar se navadimo meditirati, tudi v težkih trenutkih, vemo kako se bomo odzvali. Na težke situacije se je najhuje odzvati s paniko, saj takrat nam razum ne dela pravilno in lahko marsikaj naredimo narobe. Pri tem pa si nakopljemo še dodatne skrbi, katere ne bi potrebovali. Še niste meditirali in ne veste kako to poteka? To si lahko preberete tukaj in se naučite vse o meditaciji!

Če pa nam meditacija ne leži in se le težko skoncentriramo, umirimo svoje misli, je tudi več drugih tehnik sproščanj. Vsekakor nam bo ena izmed njih ustrezala. Poznamo sproščanje s pravilnim dihanjem, vizualizacijo, hobiji, določena zvrst glasbe.

S pravilnim, umirjenim dihanjem , dajemo možganom znak, da smo umirjeni in tako se pričnejo naše misli miriti. Pravilno dihamo s trebuhom. Roke položimo na trebuh in zavestno dihajmo s trebušno prepono. Skozi nos zajemimo sapo, v mislih štejemo do pet, potem izdihnemo skozi usta. To ponovimo dokler se ne počutimo lažje.

virus

Z vizualizacijo si pomagamo tako, da si sprostimo svoje misli in si predstavljamo, da smo nekje, kjer se počutimo srečne ter izpopolnjene.

Tudi naši hobiji nam pomagajo, da se sprostimo, pa naj bo to le poslušanje glasbe in risanje. Glasba pa naj bo umirjena, namenjena sprostitvi.

Že tako bomo veliko naredili, da se bodo naše misli sprostile in obenem tudi telo ter naša duša.

      • Vitamini in minerali.

Vsekakor tukaj spadajo tudi vitamini in minerali. So glavni za naše dobro počutje in odličen imunski sistem! Je pa tudi nekaj vitaminov in mineralov, ki so dobri pri borbi proti stresu.

To so: vitamin A, C,D, E, B-kompleks, omega 3 in magnezij. Če bomo priskrbljeni s temi vitamini in minerali, bo naše telo normalno delovalo, prav tako bomo bolj odporni na stres, ki ga doživljamo vsak dan, v teh dneh pa še mnogo bolj.

      • Hrana in pijača.

Tudi s hrano in pijačo si lahko pomagamo blažiti stresne situacije. Čaji kot so kamilica, zeleni čaj in materina dušica dobro vplivajo na naše razpoloženje. Naše misli se bodo umirile, pomagalo pa bo tudi oblažiti tesnobo in depresijo.

Temna čokolada, kurkuma, jogurti s probiotiki, banana, oves, chia semena, mandlji, citrusi in borovnice, tudi dobro vplivajo na naše počutje.

koronavirus

Obstajajo pa tudi nekatera zelišča in začimbnice, ki ugodno vplivajo na naše počutje, nas pomirjajo in imajo tudi mnoge druge pozitivne učinke. To so: ašvaganda, brahmi, kava-kava, sivka, pasijonka, navadni rožni koren (Rhodiola), ginseng, in baldrijan. Vse te rastline, nam bodo pomagale se pomiriti v stresnih situacijah.

      • Pozitivno razmišljanje.

Pozitivno razmišljanje je zelo pomembno, kadar se znajdemo v stresnih okoliščinah, posebno, kadar gre za virozna obolenja in bolezni. Saj je zdravje naša največje bogastvo, a malo kdo se tega zaveda. Če bomo v stresnih okoliščinah razmišljali negativno, si bomo delali le slabo. Te okoliščine bomo še poslabšali, saj se bomo tudi negativno vedli. To pomeni še več stresnih dogodkov, kar pa ni dobro za naše počutje in zdravje. To najprej občuti naša duša in se prikaže na duševnem zdravju, kasneje se pojavi tudi na telesnem.

Kadar koli se zalotimo, da so naše misli negativne jih takoj nadomestimo z pozitivnimi. Pomagamo si s pozitivnimi afirmacijami, tako bomo lažje nadomestili negativne trditve in misli. Več o tem si preberite tukaj.

      • Pozitivne afirmacije.

Spodaj je napisanih nekaj pozitivnih afirmacij s katerimi si lahko pomagamo.

  1. Moje telo je močnejše iz dneva v dan.
  2. Moj imunski sistem je v odličnem stanju.
  3. Moje telo in duša se celita hitro ter z lahkoto.
  4. Hvaležen/a sem za odlično zdravje, moč in vitalnost.
  5. Počutim se odlično.
  6. Rad/a se imam.
  7. Moje telo in duša je vse kar imam ter zanju skrbim.
  8. Zaslužim si živeti zdravo življenje.
  9. Dan pričnem z nasmehom in pozitivno energijo.
  10. V mojem življenju je vse več blagoslovov.
  11. Verjamem vase in v svet, da je moč vse premagati.
  12. Zaupam življenjskemu toku in vem, da se vse dogaja z razlogom.
  13. Verjamem, da bo vse dobro.
      • Eterična olja in kadila.

Na svetu imamo tudi eterična olja in kadila, ki nam pomagajo, da se počutimo bolje ter, da se sprostimo. Katera so to eterična olja in kadila?

Eterična olja: Sivka, jasmin, poprova meta, kamilica, limonska trava, cimet, bor, vanilija, pačuli in vrtnica.

Kadila: Sandalwood (sandalovina), žajbelj, beli žajbelj, sveti les, borova smola in indijska bosvelija.

      • Kristali in kamnine.

Mnogi verjamejo, da kristali in kamnine na ljudi pozitivno vplivajo in jim dajejo moč, katere prej niso imeli. Večji kosi kristalov in kamnin nam lahko krasijo police, naj bo to doma ali pa v službi. Svojo pozitivno energijo širijo skozi celoten prostor. Če pa imamo ob sebi manjši kos ali pa nosimo nakit, je z nami vedno prisotna njihova pozitivna energija.

Ker je kristalov in kamnin ogromno, vas verjetno zanima, kateri je tisti, ki bi vam pomagal se pomiriti, sprostiti, zbistriti misli in vam dal moč ter vas ščitil pred negativnimi vplivi. To so: Črni obsidian, tigrovo oko, ametist, črni turmalin, dimni kremen, fluorit, hematit, labradorit, heliotrop (krvavi kamen), amber, malahit, citrin, oniks, modri sončev kamen in kamena strela.

kako se zascititi

Vsi ti kristali in kamnine imajo močne energije ter je z njimi potrebno pravilno ravnati! Več o njih si lahko preberete tukaj.

      • Kako se lahko še sprostimo?

Načinov kako se sprostiti je mnogo. Vsak ima svoj način kako se sprostiti, nekateri pa ga še iščejo. Velikokrat nam pomaga že, če smo sami nekaj časa, si odgovorimo na nekatera vprašanja, ki se nam ponavljajo v mislih. Razčistimo vse kar smo si pustili nedokončano in nerešeno. Kadar imamo vse razrešeno in odgovorjeno, se tako mnogo bolje počutimo ter tudi breme, ki ga nosimo je očitno lažje. Nekateri uteho najdejo v knjigah, risanju, pisanju in plesanju. Ukvarjati se pa lahko pričnemo tudi z raznimi športi, ki jih lahko izvajamo tudi doma ali pa pričnemo izvajati jogo. Vse to je koristno za našo dušo, saj se tako izražamo in rastemo, duhovno ter osebno.

Kadar imamo prosti čas, je dobro, da ga posvetimo v dobre namene in ga ne zapravljamo za ne koristno obremenjevanje, nečesa, nad čem nimamo vpliva. Verjamemo in upamo, da se bodo vse tegobe, ki se dogajajo razrešile v najvišje dobro. Pri tem se trudimo, da upoštevamo pravila in skrbimo za svet, tako kot je potrebno.


Deli naprej!

VEČ PO OGLASIH 👇🏻

KAJ BEREJO DRUGI?

KLIKNI TUKAJ ZA
HOROSKOP