fbpx

Kako premagati nespečnost?

Imate težave z nespečnostjo? Tukaj je nekaj preprostih korakov, kako lažje zaspati in kaj je pomembno narediti pred spanjem.

Ste ljubosumni na ljudi, ki lahko hitro zaspijo? Imate težave zaspati in se potem zjutri le stežka prebudite?

Izvedite, kaj dobro početi pred spanjem, česa ni dobro, nekaj načinov, kako hitro zaspati in kako se zjutri z lahkoto prebuditi ter pričeti svoj dan s pozitivno energijo.

Kaj je dobro in kaj ni dobro početi pred spanjem, če želimo premagati nespečnost?

Vsakdo ima kdaj težavo zaspati, a moteče postane, kadar to postane rutina. Takrat nas to pričnete obremenjevati in s tem, ker se obremenjujemo, ker ne moremo spati, si povzročamo stres, zaradi katerega bomo ostali brez spanca.Pred spanjem je zelo dobro, če se ne obremenjujemo. Skušamo se sprostiti, zato je dobro pred spanjem meditirati ali pa narediti jogo. Kadar se odpravljamo k nočnemu počitku, ponavadi pričnemo razmišljati o svojih težavah, vse kar smo počeli skozi dan ali neke prejšnje dni. To nam bo odvzelo spanec. Dajte si sproščujočo glasbo in se pomirite. Kako meditirati si lahko preberete tukaj – Kako meditirati?

Odložite telefon

Vsaj dve uri pred spanjem ne strmite v telefon ali ne glejte televizije. Namesto tega raje preberite kakšno poučno knjigo ali pa prelistajte svojo najljubšo revijo/časopis. Dokazano je, da modra svetloba na zaslonih moti naš možganski sistem. Kadar gledate v zaslon, naj bo to telefon, računalnik ali televizor, boste težje zaspali in tudi vaš spanec ne bo učinkovit, zato se boste zjutraj zbudili nenaspani in razdraženi.

Kofein se lahko poigra z vašim spancem

Po 14 uri ne uživajte več kofeina. Kofein je še en dejavnik, ki nam ne bo dovolil mirnega spanca. Je poživilo, katerega se je potrebno izogibati večernim uram. Raje si privoščite naravni zelenjavni ali sadni sok, ki vas bo prav tako napolnil z energijo, vendar bo ta enakomerno razporejena.

Ustvarite si rutino

V posteljo pojdite vedno ob isti uri, tudi med vikendom. Tako se bo telo navadilo ritma, kdaj je čas za spanec. Nočnega počitka potrebujemo od 6-8 ur, zato si prilagodimo kdaj bomo šli v posteljo in kdaj se bomo zbudili. Tako bomo vsak večer lažje zaspali in se tudi zjutraj zbudili. Začetek je lahko težek, saj se mora telo navaditi, a čez čas boste opazili, da z lahkoto zaspite.

Prenehajte se obremenjevati s tem, da ne morete zaspati

Kadar ste v postelji in ne morete zaspati, se ne premetavajte. Pojdite iz spalnice in počnite nekaj kar vas bo sprostilo, okoli 30 minut. Potem se vrnite nazaj v posteljo.

Uporabite eterična olja

Pred spanjem uporabite eterična olja kot so sivka, ta vas bo pomirila. Sprostila pa vas bodo tudi nekatera kadila, kot so žajbelj. Žajbelj najdete tukaj – Kadilo žajbelj.

Naravna zelišča in čaji

Za pomiritev lahko uporabite tudi naravna zelišča in čaji ter nekatere naravne dodatke. Poznano je, da čaj kamilice, hmelja, kava-kava, baldrijana in mete pomiri organizem in se tako lažje zazibamo v spanec. Poznamo pa tudi dodatek, ki se imenuje melatonin, ki nam bo pomagal pri spancu (!uporabljamo ga samo takrat, ko ga potrebujemo in ne redno!). Če uporabljate kakršna koli zdravila, se pred uporabo melatonila posvetujte s svojim osebnim zdravnikom.

Topla kopel ali prha

Pred spanjem si privoščite toplo kopel ali prho. Ta vas bo pomirila in uspavala.

Prezračujte vaše spalne prostore

Pred spanjem prezračite spalnico. V spalnici je idealna temperatura 21°C.

Kako lažje zaspati in enkrat za vedno, premagati nespečnost

Kaj je tisto, kar nas pred spanjem obremenjuje? Večinoma so to naše misli, ki divjajo in se ne umirijo. V mislih imamo nevidne boje in včasih tudi prepire sami s seboj. To vodi k temu, da ne moremo zaspati in se zjutraj zbudimo zelo utrujeni.

  • Raziskave so tudi pokazale, če zaspimo s polnimi misli, se bomo zjutraj zbudili kot, da nismo spali, saj bodo možgani celo noč delovali. Če pa se pred spanjem umirimo, se bomo zjutraj zbudili spočiti. Zavedati se morate, da nase ne smete preveč pritiskati in si zadajati prevelike cilje. Vse težave, ki jih imamo jih pustimo za naslednji dan, te ne rešujemo pred nočnim počitkom.
  • Ne glejte na uro. Če bomo, kadar želimo zaspati, gledali na uro, bomo le s težavo zaspali. Tako bomo preračunavali koliko časa imamo še za spanec in si tako povzročali stres – stres pa nam ne bo dovolil spati. Uro obrnite tako, da je ne boste videli ali pa jo iz spalnice odstranite. Telefon pustite v drugi sobi ali pa vsaj toliko daleč, da ga ne boste morali doseči.
  • Vizualizirajte srečne dogodke. Raziskave so tudi pokazale, če pred spanjem vizualiziramo srečne dogodke, bomo vsekakor lažje zaspali, saj se bomo umirili. Predstavljajte si, kako se na plaži, prisluhnite valovom morja, petju galebov ali pa kako se sprehajate po gozdu in poslušate petje ptic, prisluhnite vsakemu svojemu koraku, ki ga naredite, šelestanje listov, ipd. Vizualizirate lahko tudi svojo prihodnost, kakšno želite, da bi bila. A ne razmišljajte na slabe stvari, samo srečne in takšne, ki bodo vaše srce napolnile z ljubeznijo. Četudi se bodo zdele nemogoče, jih uporabite za vizualizacijo, saj boste lažje zaspali.
  • Osredotočite se na svoje dihanje. Vaše dihanje naj bo mirno. Roko postavite na svoj trebuh, drugo roko pa postavite na prsni koš, bodite pozorni, da se bo premikal le trebuh ob vašem dihanju. Dihanje s trebuh je pravilen način dihanja. Globoko vdihnite skozi nos in nato izdihnite skozi usta, to ponavljajte dokler ne občutite sproščenosti.


Deli naprej!

VEČ PO OGLASIH 👇🏻

KAJ BEREJO DRUGI?

KLIKNI TUKAJ ZA
HOROSKOP





Do NOT follow this link or you will be banned from the site!